Мета
уроку:
Освітня:
повторити та поглибити знання учнів про фізичні та хімічні явища, з'ясувати їх
суттєві відмінності; сформувати поняття про хімічні реакції як спосіб вираження
хімічного явища; з'ясувати ознаки хімічних реакцій та умови їх виникнення.
Розвиваюча:
розвивати навички проведення експерименту, спостереження за ним, самостійно
робити висновки, логічне мислення учнів.
Виховна:
розвивати культуру розумової праці, інтерес до предмету і потребу в набуванні
знань.
Тип
уроку: урок вивчення нового матеріалу
Форми
роботи: фронтальна бесіда, демонстраційні досліди, робота з опорними схемами,
робота з роздатковим матеріалом, робота з підручником, робота в групах,
вирішення проблемного питання, фізкультхвилинка, робота в парах, фотодиктант,
випереджувальне завдання, комп’ютерна презентація
Обладнання
та матеріали: мідний дріт, сухе пальне, сірники,
оцтова кислота, крейда, купрум (ІІ) сульфат, натрій гідроксид, пробірки,
хімічний стакан.
Поняття
та терміни: явища, фізичні явища, хімічні явища, реагенти, продукти реакцій.
Немає коментарів:
Дописати коментар