Загальна кількість переглядів сторінки

Сторінки

понеділок, 8 грудня 2014 р.

Хімічні рівняння

Тема. Хімічні рівняння
Цілі: поглибити й розширити знання учнів про хімічні реакції; продовжити формування поняття про хімічне рівняння як умовне зображення хімічної реакції; формувати вміння і навички складання рівнянь хімічної реакції, розміщення коефіцієнтів на основі закону збереження мас, читання хімічних рівнянь; удосконалювати навички роботи з хімічним  устаткуванням і хімічними реактивами; дати уявлення про класифікацію рівнянь реакцій за кількістю вихідних речовині продуктів реакції.
Тип уроку: поглиблення знань, формування вмінь і на­вичок.
Форми роботи: фронтальна робота, лабораторний експеримент, самостійна робота.

Обладнання: періодична система хімічних елементів, пробірки, штатив, реактиви. 

                                      Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси


Тема. Закон як форма наукових знань. Закон збереження маси
Цілі: пояснити закон збереження маси речовини як один з основних законів; показати роль учених – хіміків А. Лавуазьє, М. В. Ломоносова у відкритті цього закону/пояснити значення закону збереження маси речовини в хімії як однієї з форм наукових знань про природу; дати поняття про хімічні рівняння як підтвердження закону збереження маси речовин; почати формування вмінь складання рівнянь хімічних реакцій.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форми проведення: розповідь, демонстраційний експеримент, фронтальна робота зі складання рівнянь хімічних реакцій.

Обладнання: терези з важками, свічка, ковпак, склянка Ландольта; розчини натрій сульфату, барій хлориду, барій сульфату, нагрій гідроксиду, натрій карбонату, хлоридної кислоти. 

Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Фізичні та хімічні властивості речовин.Способи вивчення хімічних речовин і явищ. Спостереження й експеримент у хімії


Тема. Фізичні та хімічні властивості речовин. Способи вивчення хімічних речовин і явищ. Спостереження й експеримент у хімії
Цілі: узагальнити й поглибити знання учнів про властивості речовин, набуті в курсах «Природознавство» і «Фізика»; ознайомити учнів з методами вивчення хімічних сполук і явищ; дати поняття про спостереження та експеримент як методи дослідження в хімії.
Тип уроку: комбінований.
Форми проведення: фронтальна бесіда, розповідь, лабораторний експеримент.

Обладнання: зразки речовин з різними фізичними властивостями в пробірках (цукор, сіль, вода, крейда, сірка), колекція металів (мідь, цинк, алюміній), вода в склянках, скляні шпателі, скляні палички, пробірки, спиртівка, пробіркотримач.

Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Практична робота 2. Дослідження фізичних і хімічних явищ


Практична робота 2. Дослідження фізичних і хімічних явищ
Цілі: продовжити формування навичок роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням; перевірити знання техніки безпеки підчас роботи в кабінеті хімії; поглибити знання про фізичні  й хімічні явища, умови їх протікання, ознаки хімічних реакцій; експериментально визначити рівень засвоєння знань про хімічні реакції.
Тип уроку: практичне застосування знань, умінь і навичок

Форма роботи: виконання експерименту, складання звіту, висновки. Обладнання: пробірки, нагрівальний прилад, пробіркотримач, предметне скло, кристалічний натрій . хлорид, гранули цинку; розчини хлоридної кислоти, аргентум нітрату, калій перманганату, ферум (П) сульфату із сульфатною кислотою. 
Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Обчислення масової частки елемента в складі речовини


Тема. Обчислення масової частки елемента в складі речовини. Розв'язування задач на визначення хімічних формул за масовими частками елементів, що входять до складу речовини
Цілі: поглиблення знань учнів про масову частку елемента в складі речовини; удосконалювання практичних навичок обчислення масової частки речовини, розв'язування задач на визначення формули речовини за масовими частками елементів, що входять до складу молекули речовини.
Тип уроку: поглиблення і коригування знань, закріплення практичних умінь і навичок.
Форми роботи: фронтальна робота, письмова самостійна робота.

Обладнання: періодична система хімічних елементів, картки із завданнями для фронтальної роботи, алгоритм. 
Скачайте конспект уроку за ссилкою: