Загальна кількість переглядів сторінки

Сторінки

понеділок, 8 грудня 2014 р.

Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль


Тема: Кругообіг кисню в природі. Використання кисню, його біологічна роль
Цілі: узагальнити й систематизувати знання учні в про хімічний елемент Оксиген і просту речовину кисень; розглянути поширення кисню в природі, кругообіг кисню в природі; з'ясувати біологічну роль кисню; визначити рівень засвоєння основних понять, навичок складання хімічних рівнянь, що відбивають хімічні властивості кисню.
Тип уроку: засвоєння і систематизація знань.
Форми роботи: фронтальне опитування, робота з підручником, робота зі-схемою «Кругообіг кисню в природі», письмова самостійна робота.

Обладнання: періодична система хімічних елементів, схема «Кругообіг кисню в природі».
Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення горіння


Тема. Поняття про оксиди. Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення горіння
Цілі: розширити уявлення про оксиди як продукти горіння, процес горіння, мимовільне окиснення; пояснити умови виникнення та припинення горіння, механізм дії засобів пожежогасіння, заходи протипожежної безпеки в побуті й на виробництві; розвивати вміння складати рівняння хімічних реакцій взаємодії кисню з простими речовинами; поглибити знання про склад складних речовин на прикладі оксидів; удосконалювати навички складання бінарних сполук.
Тип уроку: поглиблення знань.
Форми роботи: групова та індивідуальна форми роботи, бесіда.

Обладнання: періодична система хімічних елементів, опорна схема «Кисень».

Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Одержання кисню в лабораторії та вивчення його властивостей


Практична робота 3. Одержання кисню в лабораторії та вивчення його властивостей
Цілі: продовжити формувати навички роботи з хімічними речовинами й лабораторним устаткуванням; навчити збирати установку для одержання газів, збирати газ витисненням повітря і води; формувати навички й уміння проведення хімічного експерименту й аналізу явищ, що спостерігаються, робити висновки в ході практичної роботи; перевірити знання техніки безпеки під час виконання практичної роботи.
Тип уроку: практичне застосування знань, умінь і навичок.
Форма роботи: виконання експерименту, складання звіту.

 Обладнання: прилад для одержання газів, нагрівальний прилад, штатив, пробірки, дерев'яна лучинка, ложка для спалювання речовин, калій перманганат, вугілля.
Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Хімічні властивості кисню


Тема. Хімічні властивості кисню: взаємодія з вуглецем, сіркою, фосфором. Реакції сполучення. Поняття про оксиди
Цілі: ознайомити учнів з хімічними властивостями кисню на прикладі його взаємодії з вуглецем, сіркою, фосфором; закріпити й розширити знання учнів про хімічні реакції, уміння складати рівняння хімічних реакцій; дати уявлення про реакції сполучення, про оксиди як складні речовини.
Тип уроку: комбінований.
Форми роботи: розповідь, демонстраційний експеримент, фронтальне опитування.

Обладнання: прилад для одержання кисню, порошок сірки, вугілля, червоний фосфор, ложка для спалювання речовин, спиртівка.
Скачайте конспект уроку за ссилкою:

Оксиген. Кисень, склад його молекули


Тема. Прості речовини метали й неметали. Оксиген. Кисень, склад його молекули
Цілі: повторити класифікацію речовин; закріпити знання учнів про елементи метали й неметали та прості речовини на прикладі Оксигену й кисню; дати поняття про Оксиген - хімічний елемент і кисень - просту речовину; ознайомити учнів з історією відкриття кисню, його поширенням у природі, фізіологічною дією.
Тин уроку: поглиблення і засвоєння знань.
Форма роботи: розповідь, фронтальна бесіда. 

Скачайте конспект уроку за ссилкою: